Debrenti Á. Félix

Debrenti Á. Félix

Alapító-főszerkesztő
Debrenti Á. Félix nemzetközi tanulmányok szakon végzett az Eötvös Loránd Tudományegyetemen. Jelenleg az ELTE Gazdálkodástudományi Intézet hallgatója, az Antall József Tudásközpont Tehetséggondozás és Innováció Osztály vezetője, a Magyar Atlanti Tanács és a Youth Atlantic Treaty Association International alelnöke, a YATA Hungary elnöke, valamint a Népszava vendégírója, továbbá a The Budapester magazin alapítója és főszerkesztője. Kedvelt könyvei között szerepel A marsi (Andy Weir), a Gyors és lassú gondolkodás (Daniel Kahneman), és az 1984 (George Orwell). Kedvenc hobbija a hegyi kerékpározás, az evezés és a vitorlázórepülés.

Munkái

Hónapokon belül megkezdődhet a Gellért-hegyi sikló építése

A beruházás révén új, környezetbarát megoldás nyílik Budapest egyik legvonzóbb helyszínének megközelítésére, amely egyúttal kiemelkedő turisztikai célpontként segíti majd Budapest idegenforgalmának újjáélesztését.

A Kormány vállalja át a rakpartok fejlesztését

Megjelent a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának határozata, melynek értelmében a Kormány vállalja át a rakpartok fejlesztését a Fővárosi Önkormányzattól. Az előkészítési munkálatokat a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) valósítja meg a Kormány finanszírozásában.

Lombkorona-tanösvény épül a Normafán

A Hello Wood tervezői csapatának javaslata alapján a lombkoronasétány a Normafa természeti értékeinek védelmét hirdető tanösvénnyé válik. Élményt adó oktatópontokként hívják fel a figyelmet a klímaváltozás által veszélybe került őshonos fafajokra, mint a bükk, a kőris, a tölgy, a gyertyán, a hárs, a juhar és a vadcseresznye

Elkészült az átfogó vasútfejlesztési stratégia – BAVS2040

Jelentős fejlesztésen megy keresztül a budapesti vasút a következő két évtizedben, amely keretén belül fejlesztik a Déli körvasutat, új szerelvényekkel újítják meg az előregedő járműparkot, egységes jegyrendszert vezetnek be, elkészítik a Déli és Nyugati pályaudvarokat összekötő vasúti alagút megvalósíthatósági terveit, valamint összekapcsolják a csepeli-ráckevei héveket.

Visszaépítik a Nemzeti Levéltár tornyát

A kormány döntése alapján a Várkapitányság építi vissza a budai Várban a Magyar Nemzeti Levéltár épületének tornyát, valamint azt az épületszárnyat, amely az első világháborút követő időszakban nem készülhetett el.

Infrakamerás fotók készültek Budapestről

A Budapest Unseen fotósorozat új, szokatlan, ugyanakkor rendkívül érdekes módon mutatja be a várost, és az épületek közt foltokban megjelenő növényzetet.

Hónapokon belül megkezdődhet a Gellért-hegyi sikló építése

A beruházás révén új, környezetbarát megoldás nyílik Budapest egyik legvonzóbb helyszínének megközelítésére, amely egyúttal kiemelkedő turisztikai célpontként segíti majd Budapest idegenforgalmának újjáélesztését.

A Kormány vállalja át a rakpartok fejlesztését

Megjelent a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának határozata, melynek értelmében a Kormány vállalja át a rakpartok fejlesztését a Fővárosi Önkormányzattól. Az előkészítési munkálatokat a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) valósítja meg a Kormány finanszírozásában.

Lombkorona-tanösvény épül a Normafán

A Hello Wood tervezői csapatának javaslata alapján a lombkoronasétány a Normafa természeti értékeinek védelmét hirdető tanösvénnyé válik. Élményt adó oktatópontokként hívják fel a figyelmet a klímaváltozás által veszélybe került őshonos fafajokra, mint a bükk, a kőris, a tölgy, a gyertyán, a hárs, a juhar és a vadcseresznye

Elkészült az átfogó vasútfejlesztési stratégia – BAVS2040

Jelentős fejlesztésen megy keresztül a budapesti vasút a következő két évtizedben, amely keretén belül fejlesztik a Déli körvasutat, új szerelvényekkel újítják meg az előregedő járműparkot, egységes jegyrendszert vezetnek be, elkészítik a Déli és Nyugati pályaudvarokat összekötő vasúti alagút megvalósíthatósági terveit, valamint összekapcsolják a csepeli-ráckevei héveket.

Visszaépítik a Nemzeti Levéltár tornyát

A kormány döntése alapján a Várkapitányság építi vissza a budai Várban a Magyar Nemzeti Levéltár épületének tornyát, valamint azt az épületszárnyat, amely az első világháborút követő időszakban nem készülhetett el.

Infrakamerás fotók készültek Budapestről

A Budapest Unseen fotósorozat új, szokatlan, ugyanakkor rendkívül érdekes módon mutatja be a várost, és az épületek közt foltokban megjelenő növényzetet.

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Bővebben...