A lakosságot is bevonják a Petőfi híd, valamint a Boráros tér felújításába. Április közepén társadalmi egyeztetést indított a Budapest Közlekedési...
Legrégebbi
Hírek
Érdekelnek a legújabb Magyarországon történt érdekes fejlemények? Szeretnél naprakész lenni Budapest aktualitásairól? Itt megtalálod az összes hírt, ami az oldalon megjelent.
A szükségállapot számos negatív hatása mellet, előremutató kezdeményezések is napvilágot láttak a napokban. Régóta megoldatlan probléma a nagykörúti biciklisáv hiánya,...
Ingyenes mobilalkalmazással próbálják megóvni Budapest zöldterületeit
100 évvel ezelőtt, 1920. június 4-én írták alá a versailles-i Nagy-Trianon palotában azt a békediktátumot, amely Magyarország határait átrajzolva, területének kétharmadát szakította el az országtól.
Legyen több zöldterület Budapesten? Megfelelő a közbiztonság az utcákon? Elég sportolási lehetőség van a közterületeken? Az autóknak, vagy a bicikliseknek legyen több helye az utakon?
A Déli összekötő vasúti híd innovatív projektje a jelenlegi vasúthálózat kapacitásának növelése és a modernizáció érdekében jött létre
Felröppent a hír, miszerint gyalogos övezetté válik az Andrássy út egyik szervizútja a Vörösmarty és a Rózsa utca között. Az autók várhatóan október végéig adják át helyüket a gyalogosoknak, bicikliseknek
Milyen lehetőségek elé néz a Nyugati tér forgalma? Valóban olyan a tér, mint egy méhkas, ha belenyúlunk, akkor megbolygatjuk az egész fővárosi közlekedést? Létezik-e egyáltalán működőképes modell a főváros egyik legforgalmasabb csomópontjának átalakítására?
Pénteken jelent meg az a kormányrendelet, amelynek értelmében számos budapesti és vidéki épület kaphatja vissza a világháború következtében eltűnt tetődíszeit és kupoláit.
A Budapest Unseen fotósorozat új, szokatlan, ugyanakkor rendkívül érdekes módon mutatja be a várost, és az épületek közt foltokban megjelenő növényzetet.
A kormány döntése alapján a Várkapitányság építi vissza a budai Várban a Magyar Nemzeti Levéltár épületének tornyát, valamint azt az épületszárnyat, amely az első világháborút követő időszakban nem készülhetett el.
Nagy Eszter, a Koppenhágai Egyetem tájépítész szakos hallgatója, a Szent Gellért Rakpart gyalogosbarát átalakításáról írta várostervezési diplomamunkáját, melynek rövidített magyarnyelvű változatát mutatjuk be.